• Home
  • Garantie & klachten

Garantie & klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constantering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. Neem hiervoor contact met ons op.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@verfspuitwinkel.nl. Als u niet tevreden bent over de afhandelig van uw klacht dan is het vanaf 15 februari 2016 voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Algemene informatie

Openingstijden
  • Maandag 07.00 - 17.00
  • Dinsdag 07.00 - 17.00
  • Woensdag 07.00 - 17.00
  • Donderdag 07.00 - 17.00
  • Vrijdag 07.00 - 17.00
Nieuwsbrief

Hieronder kunt u zich aanmelden voor onze nieuwsbrief en zo op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen en technieken van onze airless verfspuit producten.

Betaalopties
Gratis verzending v.a. €75,-
14 dagen bedenktijd
eigen reparatiedienst
25 jaar ervaring
veilig betalen